lördag 31 januari 2009

Nu är jag lite sur...


...på mej själv!
Eller...jag kunde inte göra så mycket för att förhindra det, men lite irriterad är jag allt!
Har nämligen krockat med bilen idag!
Men ingen fara, mina kära vänner - ingen blev skadad! Jag körde på en framförvarande bil som stannat för att svänga vänster...och med "hjälp" av isig och hal vägbana så tuschade jag med min vänstra framskärm i hans högra bak!
...skärm, alltså...
Nåväl, jag fick iallafall kaffe och en trevlig pratstund med honom och hans fru sen...hi hi
Det är ju alltid kul att "träffa" nya människor!
Och ingen blev ju skadad - det är ju huvudsaken!

2 kommentarer:

AM sa...

Detta verkar vara en sjuka som sprider sig inom verket... ;o) Tur att det gick bra för dig.

Anna sa...

Jag gjorde ju nåt liknande för några dagar sen så det går nog någon krock-epidemi... :-)
Tur att vi klarade oss helskinnade!!!

Kram Anna